Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Äntligen, mot ny adress!

Av Lisa - 21 november 2012 06:03

Ibland blir det som man vill! Inte så ofta men....... så plötsligt händer det! Jag skall äntligen få flytta! Jag har längtat, önskat och tjatat om det här. Och så när det känns som mest hopplöst blir det verklighet. Äntligen kan jag få packa ihop mig från den här adressen och flytta vidare.


Alltså, det är inte jag personligen som skall flytta, utan min blogg. Jag har äntligen fått en egen adress. En alldeles egen blogg. Jag är superlycklig, och så stolt som bara en en nybliven bloggmamma kan vara.

Så från och med idag, om du vill läsa nya inlägg, så går du in på följande adress: www.baravaralisa.se


Gå nu dit! Och så när du är där så får du bara inte glömma att trycka på facebook like-ikonen där uppe till höger om bloggens namn. Bredvid "baravaralisa" alltså. Tryck på allt du kan trycka på förresten. Jag behöver hjälp med just den biten... Gilla gilla gilla gilla! Tack!

Sen är det som så att det bara är november och oktober månaders inlägg där än så länge, om du nu vill läsa lite gamla saker som skrivits. Men det kommer bli ändring på det. Jag skall föra över ca 200 texter till.... i sinom tid. Så ha tålamod eller gå tillbaks hit om ni är sugna på något historiskt.


SÅ, dra nu... Stick och kolla in min nya fina blogg!


Tack för tiden här!

 
 
Ingen bild

Mimmi

21 november 2012 07:56

Hej hej! Och tack för din härliga blogg där du delar med dig just hur vardagen är.

tittade som hastigast in på din nya, Måste erkänna att jag blev lite yr av bakgrunden eller vad man nu kallar det. Och ett till tips ha gärna lite kortare texter tror att mammor o pappor inte hinner läsa hela texten innan deras älsklingar hojtar.

vill bara tipsa om en blogg om du inte redan hittat den www.rasmart.se mat barn osv ...

Lisa

21 november 2012 20:46

Tack! Skall fundera på det där med bakrunden.. men tror du inte att man vänjer sig? Kortare texter är absolut ett tips jag skall ta till mig! Fler och kortare...
/L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 19 november 2012 20:55

Det har varit tomt med inlägg är det senaste dygnet. Jag vet. Kanske är du lika glad för det, kanske inte. Kanske har du tänkt att "Jösses vad skönt, inte ett enda Lisa-inlägg idag. Hallefuckinglulja!" Vad vet jag. Hur det än är med den saken så be...

Av Lisa - 18 november 2012 14:57

... det tog tre timmar.   Först skulle ingen klä på sig, jag tvingade dom med hot och övertalning, sen skulle dom klä av sig i affären, sen skulle dom klä på sig igen och sen skulle det bajsas och bytas blöja på Icas toalett. Utan kläder. Sen sku...

Av Lisa - 18 november 2012 09:02

04.27 i morse: - Mamma? - Zzzzzzzzzzzzzzz? - MAMMMMMMMMA! - JA, Billy? - Jag vill åsså åka skidor idag. Som Rufus gör. - (FAN!) Ok vännen, vi sover färdigt först så löser vi det sen. - Mamma? - Ja? - Jag vill åsså åka skidor, mam...

Av Lisa - 17 november 2012 19:30

Det är inte utan att jag har varit lite tung i huvudet idag, det kan jag erkänna nu framåt kvällen. Gårdagens spontana After Work med ett gäng sköna vänner blev liksom inte helt vinfritt, så kan man väl sammanfatta det. Inte heller skrattfritt, så de...

Av Lisa - 17 november 2012 09:04

Det är tyst i huset idag. Halva gänget har åkt på Freestyleläger i Vemdalen. Rufus fick följa med för att göra lite storpojksgrejor för en gångs skull. Min stora lillkille. Det blir oftast så att han får hänga på mig och dom små eftersom han är närma...

Ovido - Quiz & Flashcards