Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Lisa - 24 maj 2012 19:49

Om ni undrar var jag är så har jag kidnappats av solen och hennes kompis rosévinet. Därför ytterst dåligt bloggande. Så ni tre, fyra trogna läsare.... Håll ut, jag kommer tillbaka när solen lämnat tillbaks mig till verkligheten.

Av Lisa - 24 maj 2012 11:06

Det finns dagar som jag bara vill kräkas på den här byn jag bor i, och så finns det dagar jag häpnar över hur fantastiskt det är här. Idag är jag på jobbet och städar och häpnar!

Av Lisa - 24 maj 2012 07:05

Försöker väcka min 9-åring, men han har tydligen fyllt 16 under natten. Tiden går fort när man har roligt, så det måste varit en hejdundrande rolig natt.


Jag: Ebbeälskling, du måste vakna nu!

Ebbe: --------------

Jag: Hallå? Ebbe!

Ebbe:---------------

Jag: Ni skall ju tälta idag, upp och hoppa!

Ebbe:---------------

Jag: Nu är klockan mycket, upp med dig!!!!

Ebbe:----------------

Jag: Kom igen nu!

Ebbe ------------------


Nu då? En hink med kallt vatten?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards