Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Lisa - 9 augusti 2012 14:11

Nu menar jag inte att allt går att ordna med lite jävlar anamma och en god inställning (samt en dunk Alsolsprit), men visst sjutton hjälper det ibland. Hade det varit mörker och vinter, så hade jag med all sannolikhet gett fullständigt fan i om jag låg kvar sjuk i sängen i en vecka. Men nu vägrar jag!Så på något konstigt vis så vaknade jag och var pigg som en raket imorse. Hade jag inte haft sjuka barn innan så hade jag nästan trott att det var matförgiftning jag hade råkat ut för. Eller en mardröm.

Lite matt och skakig, men inget som inte kunde ordnas med en kraftsmoothie, rejält med sol och ett dopp i havet. Nu är jag, hur jävla konstigt det än låter, redo för kvällens kräftskiva.

"Hon är inte klok" tänker säkert du. Först kräksjuk och sen kräftor, helan går och partaj. Jag håller med. Det låter jätte märkligt.

Men det får nog bli så denna gången. För jag tänker inte slösa bort en enda dag av det som är kvar av sommaren.


Så det så!



Ovido - Quiz & Flashcards