Alla inlägg den 12 september 2012

Av Lisa - 12 september 2012 22:12

Här skulle det på begäran varit ett recept på glutenfri superdupernötmüsli. Men som ni ser så är det en bild på en bok. Och då inte ens en kokbok. Alltså inget som har med müsli att göra alls. (Förlåt Cia, jag försöker imorgon igen)

Detta för att jag har haft turen att återigen hitta en bok som jag inte kan slita mig ifrån. Eller ja, tur och tur..

Mycket blir lidande när jag hittar böcker jag gillar. Imorse hade jag satt klockan på 05.30 för att hinna ut på en snabb löprunda innan det var dags att dra igång cirkusen. Så blev det inte. Det blev läsa bok istället. Idag skulle jag göra 100000000 saker när alla barn somnat. Så blev det inte. Det blev boken igen.
Jag skulle bloggat lite recept. Men nej, det blev bok till sängs.
Och så kommer det vara tills den är slut.

Köp den om du vill ha något att skylla på när du inte får något gjort.
Den är grym, i dubbel bemärkelse!

Ovido - Quiz & Flashcards