Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Inatt jag drömde, något som...

Av Lisa - 22 juli 2012 07:05

... Jag aldrig vill drömma igen!

Herre guuuuud, jag borde sinnesundersökas. Efter att ha lämnat Ebbe för fiske på bryggan imorse vid den minst sagt arla tidpunkten 04.00, gick jag och lade mig igen ihopp om att somna om. Vilket jag dessvärre gjorde i ungefär 3 minuter.

Tillräckligt länge för att drömma att jag var en indisk Guru med många fula, skinntorra fruar. Vi åt av någon anledning bara maskar och fallfrukt men hade alla varsin iPhone som vi vårdade ömmare än Buddhafigurerna. Ungefär samtidigt som jag vaknade var vi på väg till Åre på pilgrimsfärd.

Någon som vill tyda detta?

 
 
vildrenen

vildrenen

23 juli 2012 13:34

vilket var värst- att fruarna var fula och skinntorra eller att ni hade ajfån?

http://blogg.passagen.se/vildrenen

Lisa

23 juli 2012 16:21

Att vi var på väg till Åre....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 21 november 2012 06:03

Ibland blir det som man vill! Inte så ofta men....... så plötsligt händer det! Jag skall äntligen få flytta! Jag har längtat, önskat och tjatat om det här. Och så när det känns som mest hopplöst blir det verklighet. Äntligen kan jag få packa ihop mig...

Av Lisa - 19 november 2012 20:55

Det har varit tomt med inlägg är det senaste dygnet. Jag vet. Kanske är du lika glad för det, kanske inte. Kanske har du tänkt att "Jösses vad skönt, inte ett enda Lisa-inlägg idag. Hallefuckinglulja!" Vad vet jag. Hur det än är med den saken så be...

Av Lisa - 18 november 2012 14:57

... det tog tre timmar.   Först skulle ingen klä på sig, jag tvingade dom med hot och övertalning, sen skulle dom klä av sig i affären, sen skulle dom klä på sig igen och sen skulle det bajsas och bytas blöja på Icas toalett. Utan kläder. Sen sku...

Av Lisa - 18 november 2012 09:02

04.27 i morse: - Mamma? - Zzzzzzzzzzzzzzz? - MAMMMMMMMMA! - JA, Billy? - Jag vill åsså åka skidor idag. Som Rufus gör. - (FAN!) Ok vännen, vi sover färdigt först så löser vi det sen. - Mamma? - Ja? - Jag vill åsså åka skidor, mam...

Av Lisa - 17 november 2012 19:30

Det är inte utan att jag har varit lite tung i huvudet idag, det kan jag erkänna nu framåt kvällen. Gårdagens spontana After Work med ett gäng sköna vänner blev liksom inte helt vinfritt, så kan man väl sammanfatta det. Inte heller skrattfritt, så de...

Ovido - Quiz & Flashcards