Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Lisa - 16 juni 2012 12:08

Äntligen fick jag komma ut och röra på mig. Det var flera veckor sedan jag tog på mig springdojjorna, och sen jag använde dom sist så har något monterat in betong i sulorna. Jätte konstigt är det, skorna var hur tunga som helst och springstegen blev till PowerWalksteg som sen blev till plockablommorsteg. Och när jag ändå plockade blommor så kunde jag ju passa på att titta lite på faunan och så plötsligt så ramlade jag in i den här skräckfilmsmuren av spindelnät och läskiga larver. 10 meter lång stengärdsgård och buskage fyllt! Svinäckligt!  

Plötsligt var betongen i skorna borta och jag fick fart en stund. Tills jag såg den här:

 

Vacker, eller hur? Jo jag förstår att det inte framstår som så vidare kraftfullt mitt motionerande, men det är i alla fall härligt.

Ovido - Quiz & Flashcards